Handyman Mobile

Höj produktiviteten hos din servicepersonal på bara 10-sekunder

Våra användare är hantverkare och servicepersonal. Användarevänligheten är den viktigaste faktorn för vår målgrupp. I över 15 år har Handyman varit ledande på anpassade system för mobil serviceorderhantering.

Utgångspunkten i vår design är att: Det ska inte ta mer än 10 sekunder att göra en registrering i Handyman. På det viset får man kvalitet i den insamlade informationen!

Handyman möter kraven en serviceverksamhet har på hastighet, effektivitet och enkelthelt. Fältpersonal får uppgifter och arbetsorder på sina smarttelefoner innehållande den information de behöver för att genomföra beställt arbete. Handyman ger möjlighet att administrera tidsregistreingar, materialförbrukning, och utföra dokumentation ute på arbetsplatsen, nära kunden.
Allt detta genom ett standardprogram som är snabbt att distribuera och konfigurera – och enkel att lära sig.

Last ned produktblad her…

Inom vilka verksamhetsområden kan produkten användas?

  • Installation & Service
  • Fastighetsskötsel
  • Larm och säkerhet
  • Hiss & Rulltrappor
  • Telecom & IT
  • Elteknik och VVS
  • Ventilation och kyla
  • Bygg och Anläggning
  • Generell service
  • Inspektion/Certifiering
  • Energi
  • Olja & Offshore

Redo att sätta igång?

Låt oss hjälpa ditt företag med en skräddarsydd lösning
Kontakta oss
Europas marknadsledande programvaruleverantör för mobil fältservice!

Handyman är namnet på vår produktfamilj. Mobil programvara som kopplar servicepersonal till kritiska arbetsprocesser i realtid bridrar till att öka produktiviteten och kostnadsbesparingar.

Handyman Mobile-klienten är kärnan i vår produktfamilj med standardiserad programvara för Android, Windows Mobile eller PC-användare i fält.

Funktioner inkluderar

  • Tidregistrering
  • Materialregistrering
  • Checklistedokumentation
  • Bilder
  • Generell orderinformation
  • Signatur på order och checklistor
  • Rapporter direkt i smartphone